Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 138 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Soubor aktivit a her pro rozvoj matematické pregramotnosti u dětí předškolního věku
ZOBALOVÁ, Jitka
Tato práce pojednává o významu rozvoje matematického myšlení u dětí předškolního věku. Nabízí soubor aktivit, her a činností, které lze uplatnit při práci s dětmi v oblasti rozvoje matematických představ, a může sloužit jako zásobník začínajícím učitelkám, ale i učitelkám s pedagogickou praxí. V teoretické části práce seznamuje s vývojem dítěte předškolního věku, předmatematickými činnostmi a charakteristikou současného pojetí předškolního vzdělávání s ohledem na rozvoj matematické pregramotnosti v oblasti motorické, kognitivní i emocionální. Praktická část obsahuje soubor aktivit, her a činností, který je rozdělen do jednotlivých oblastí rozvoje matematické pregramotnosti. Tento soubor je ověřen v praxi a je podrobně reflektován.
Modulární nástroj pro tvorbu her s umělou inteligencí
Klika, Jan ; Škoda, Petr (oponent) ; Kouřil, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací nástroje pro usnadnění tvorby umělých inteligencí. Nástroj používá vlastní univerzální komunikační protokol, podporuje více typů her, je rozšiřitelný o další hry pomocí dynamických knihoven, podporuje zobrazení ladících informací z umělé inteligence a je lokalizovaný do českého a anglického jazyka.
Android vs Bada
Obořil, Radek ; Bartoň, Radek (oponent) ; Žák, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá srovnáním mobilních platforem Samsung bada a Google Android, a to zejména z hlediska vývoje nativních aplikací. Srovnávány jsou možnosti nativních aplikací, vývojové nástroje a podpora grafiky a multimédií u obou platforem. V rámci práce byla pro obě platformy vytvořena aplikace - hra Had. Práce popisuje návrh této aplikace, rozdíly v implementacích a diskutuje možnosti přenositelnosti kódu mezi platformami.
Klient pro správu herních serverů
Cigán, Tomáš ; Michal, Bohumil (oponent) ; Kašpárek, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na popis herních serverů pro nejhranější herní tituly. Podrobně jsou rozebrány rozdíly mezi jednotlivými herními servery a možnostmi jejich ovládání. Dále je zde rozebrána struktura a způsob instalace pluginů na tyto servery. Z předchozího rozboru byl navržen a implementován systém pro zautomatizování a jednotnou správu těchto rozšíření a ovládání ve formě webové aplikace. Je zde rovněž předveden způsob rozšíření podpory o nové herní servery.
GUI knihovna pro hry na platformě SDL2
Staněk, Jan ; Grochol, David (oponent) ; Záň, Drahoslav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá grafickými uživatelskými rozhraními v počítačových hrách jako prostředky pro komunikaci mezi uživatelem a aplikací. Dále se věnuje návrhu a implementaci obecného uživatelského rozhraní postaveného na platformě SDL2 a rozhraní OpenGL.
Reversi
Labaj, Tomáš ; Jurka, Pavel (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato práce se věnuje umělé inteligenci, resp. použití umělé inteligence na deskové hře Reversi. Ta je nejlépe realizovatelná pomocí metody minimax. Aby nedocházelo k zbytečnému prohledávání stavového prostoru, je vhodné zavést omezení v podobě prořezávání Alfa-beta. Obě metody jsou zde popsány a vysvětleny. Další část je věnována strojovému učení, tedy tomu, jak může počítač vylepšit svůj tah, když byl minule neúspěšný.
Analýza loterií a her v českém právním a daňovém kontextu
Hladík, Milan ; Zapletal, Petr (oponent) ; Kopřiva, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce obsahuje teoretickou a analytickou část a je završena návrhy na zlepšení současné úpravy. V teoretické části se bakalářská práce zabývá především českou soukromoprávní a veřejnoprávní úpravou hazardních her. V analytické části pak popisuje a hodnotí současnou finanční regulaci odvětví.
Posilované učení pro hru typu Bomberman
Adamčiak, Jakub ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Hradiš, Michal (vedoucí práce)
Cieľom tejto bakalárksej práce je návrh, implementácia a trénovanie modelov posilňovaného učenia na hru typu Bomberman. Je postavená na prostredí Bomberland od firmy CoderOne. Toto prostredie bolo vyvinuté za účelom vzdelávania a výskumu v odvetí umelej inteligencie. V tejto práci rozoberám rôzne nastavenia a problémy s implementovaním agenta do prostredia. Vyskúšal som 2 politiky (MLP a CNN), 2 algoritmy (PPO a A2C) a 5 druhov neurónových sietí pre extrakciu vlastností za pomoci knižníc stable baselines 3 a pytorch. Celkový čas trénovania týchto modelov bol dokopy 1207 reálnych hodín, 4168 strojových hodín a 271 miliónov herných krokov. Aj keď bolo trénovanie neúspešné, táto práca ukazuje proces implementácie modelu posilňovaného učenia do prostredia Gym.
Zdanění hazardu z pohledu konkrétní obce
Vašinová, Kateřina ; Guštafíková, Silvia (oponent) ; Kopřiva, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o právní úpravě loterií a podobných her zejména z daňového pohledu podle stavu před a po 1. 1. 2012, kdy došlo k významné novele loterijního zákona a souvisejících předpisů. Přibližuje vývoj příjmů obce v důsledku novely a vývoj prostředků vynakládaných na veřejně prospěšné účely. Práce navrhuje možné změny uvedené problematiky.
Multiplatform Game Development Using the Unity Engine
Jašek, Roman ; Zachariáš, Michal (oponent) ; Kajan, Rudolf (vedoucí práce)
This thesis deals with multiplatform game development using the Unity 3D engine. It approaches various tasks of development on both desktop and mobile devices. The focus of the thesis is to analyze the aspects of developing for more platforms at once and the challenges connected with this approach. It provides solutions of the stated issues using the tools provided by Unity 3D. The analysis focuses mainly on increasing the performance of games by means that are available on all of the platforms selected for testing. These improvements include the ways of decreasing the work within a scene and increasing the frame rate while keeping the same level of visual quality. The thesis also offers a look at this area and its historical and future development.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 138 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.